یادگیری و درک ریاضیات در هر پایهای نیازمند درگیر شدن دانشآموزان با موضوع است و حضور فعال آنان را میطلبد و استفاده از روشهای موثر در فعال نمودن دانشآموزان در فرآیند یادگیری را که به درک روابط و مفاهیم ریاضی کمک میکند، نیازمند است.
با توجه به اهمیت دستورزی، دانشآموزان پایه «چهارم برنا» دبستان دخترانه حضرت مجتبی(ع) با همراهی «ابراهیمی» معلم خود جهت تدریس مبحث الگویابی عددی، شکلی و عددنویسی از وسایل مختلفی استفاده کردند که منجر به تسلط بیشتر دانشآموزان روی این مبحث شد.
تعداد مشاهده
(287)
نظرات
(0)