برنامههای آموزشی تلفیقی، محیطی پرانگیزه، پر نشاط و فعال را برای فرایند یاددهی و یادگیری فراهم میکند و نتایج مفید و موثر به وجود میآورد. در حقیقت شیوههای آموزشی سنتی دیگر جوابگوی نسل کنونی نیست. علاوه بر این بسترسازی برای یادگیری مادامالعمر از کیفیت بارز و مورد تاکید سند تحول آموزش و پرورش است. واقعیت آن است که دانشآموزان میل دارند آن چیزی را که معلمان به آنها یاد میدهند بیاموزند.
به همینمنظور دانشآموزان کلاس «چهارم۱» دبستان پسرانه حضرت مجتبی(ع) با توجه به درس بدن ما«2» علوم با راهنمایی «کریمی» آموزگار خود ابتدا یک دانشآموز رسم کردند، سپس قلب این دانشآموز را مشخص نموده و در مورد قلب یک کودک ۱۰ ساله یک بند انشا نوشتند. این کار برای آنها خیلی جالب بود و در این تکلیف خلاقانه سه درس هنر، علوم و فارسی کار شد.
تعداد مشاهده
(1786)
نظرات
(0)