چاپ خبر
مجتمع آموزشی حضرت مجتبی(ع) پنج‌شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
یادگیری مفهوم تقارن با تلفیق نقاشی و ریاضی در دبستان پسرانه حضرت مجتبی(ع)
دانش‌آموزان «کلاس اول» دبستان پسرانه حضرت مجتبی(ع) با کشیدن نقاشی دو نفره و تکمیل آن به مهارت لازم در این مفهوم رسیدند به طوریکه دو به دو نقاشی را به صورت نیمه نیمه کشیدند.
 
دانش‌آموزان «کلاس اول 1» دبستان پسرانه حضرت مجتبی(ع) با کشیدن نقاشی دو نفره و تکمیل آن به مهارت لازم در این مفهوم رسیدند به طوریکه دو به دو دفترهایشان را کنار هم گذاشته و نقاشی را به صورت نیمه نیمه کشیدند.
سپس هر دو نیمه را در دو دفتر به یک شکل رنگ آمیزی کردند. و در آخر با تماشای آن به نتیجه مورد نظر دست یافتند و به این صورت «پوردشتیان» آموزگار این کلاس توانست آموزش مفهوم تقارن و دو نیمه مثل هم را به خوبی برای آن‌ها نهادینه کند و همچنین با انجام این عمل به مفهوم دوستی، همکاری و وحدت برای رسیدن به نتیجه عالی در هر کاری دست یافتند. در این طرح دانش‌آموزانی که به هر دلیل در کارهای گروهی شرکت نمی‌کردند و تا حدودی گوشه گیر و تنها بودند دوست پیدا کرده و به شرکت در کارهای گروهی علاقه مند شدند.
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/.