چاپ خبر
مجتمع آموزشی حضرت مجتبی(ع) چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
اعلام نتایج مسابقات قرآنی، فرهنگی- هنری و پرسش مهر دبیرستان دوره دوم دخترانه حضرت مجتبی(ع)
امسال دانش‌آموزان دبیرستان دوره دوم دخترانه حضرت مجتبی(علیه السلام) در پایه‌های دهم و یازدهم در مسابقات قرآنی، فرهنگی- هنری و سرود همگانی شرکت کرده اند.
مسابقات در حوزه پرورشی هر ساله در مرحله آموزشگاه، ناحیه، استان و کشور در تمام مقاطع دخترانه و پسرانه برگزار میشود.
امسال دانش‌آموزان دبیرستان دوره دوم دخترانه حضرت مجتبی(ع) در پایه‌های دهم و یازدهم در مسابقات قرآنی، فرهنگی- هنری و سرود همگانی شرکت کرده و شاهد حضور پرشور و نشاط دانش‌آموزان در این دوره از مسابقات بودیم تا با هم‌افزایی و پیشرفت در رقابتی دوستانه توانمندیهای خود را با سنگ داوران بسنجند. نتایج بدست آمده از این مسابقات به شرح ذیل است:
 
رتبه اول استان و راه یافته به کشور در مسابقات سرود همگانی پرسش مهر ریاست جمهوری
 
رتبه اول ناحیه و راه یافته به استان در رشته سرود همگانی
 
رتبه سوم ناحیه در رشته نقاشی همگانی
 
رتبه سوم استان در رشته طراحی پرسش مهر ریاست جمهوری: فاطمه حاجیحسینی، پایه یازدهم تجربی
 
رتبه اول ناحیه و راه یافته به استان در رشته نهج‌البلاغه: سحر حسنی، پایه دهم تجربی
 
رتبه اول ناحیه و راه یافته به استان در رشته تذهیب: دنیا حیرانیزاده، پایه دوازدهم ریاضی
 
رتبه اول ناحیه و راه یافته به استان در رشته گواش: فاطمه حاجیحسینی، پایه یازدهم تجربی
 
رتبه دوم ناحیه در رشته طراحی آرم: بهناز حاجی کریمی، پایه دوازدهم تجربی
 
رتبه دوم ناحیه در رشته نقالی: یلدا زیانی، پایه دهم تجربی
 
رتبه دوم ناحیه در رشته قلم‌زنی: هانیه پیرزاده، پایه دهم انسانی
 
رتبه سوم ناحیه در رشته پوسترسازی: الناز دهقان، پایه یازدهم تجربی و محدثه عرب‌پور، پایه دوازدهم تجربی
 
رتبه سوم ناحیه در رشته داستان‌نویسی: یاس قمی، پایه یازدهم انسانی
 
رتبه سوم ناحیه در رشته رنگ و روغن: نیکی میرزایی، پایه یازدهم تجربی
 
رتبه چهارم ناحیه در رشته تذهیب: صابره فلاح، پایه یازدهم انسانی
 
رتبه چهارم ناحیه در رشته پوسترسازی: سما آذریان، پایه دوازدهم تجربی
 
رتبه چهارم ناحیه در رشته نمایشنامه‌خوانی: پایه یازدهم تجربی و ریاضی
 
برگزیده واحد بهداشت در رشته مقاله‌نویسی: حانیه آرمانیفر
 
برگزیده واحد بهداشت در رشته نقاشی: آیدا سالاری
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/.