چاپ خبر
مجتمع آموزشی حضرت مجتبی(ع) یکشنبه, ۰۱ تیر ۱۳۹۹
تقویت انشاءنویسی در دانش‌آموزان پایه چهارم دبستان پسرانه حضرت مجتبی(ع)
انشاء روح آموزش و پرورش است، نگذاریم این روح نادیده گرفته شود. افراد بسیاری دوست دارند که داستانی، شعری یا حتی کتابی بنویسند ولی هیچ وقت این کار را نمی‌کنند.
انشاء روح آموزش و پرورش است، نگذاریم این روح نادیده گرفته شود.
افراد بسیاری دوست دارند که داستانی، شعری یا حتی کتابی بنویسند ولی هیچ وقت این کار را نمی‌کنند. چرا؟ چون آنها از شروع کردن می‌ترسند.
انشاء به معنی پرورش دادن، ابداع و خلق کردن است همچنین به معنی نظم دادن به فکر و... است و باعث تکامل در زبان‌آموزی می‌شود. یکی از راه‌های ورود به انشاء‌نویسی، بندنویسی به روش‌های مختلف است.
«اکبری» آموزگار پایه «چهارم2» دبستان پسرانه حضرت مجتبی(ع) برای تقویت انشاءنویسی و همچنین ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان برای نوشتن، تصویری برای آنها ارسال کرد و از آنها خواست تا به تصویر و جزئیات آن با دقت بنگرند و چند بند درباره‌ی آن بنویسند. دانش‌آموزان این کلاس با اشتیاق نوشته‌های خود را همراه با کشیدن تصویر مورد نظر برای آموزگار خود ارسال کردند و به انشاءنویسی علاقه نشان دادند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/.