تلفیق هنر و علوم برای آشنایی بیشتر دانشآموزان با سنگهای دگرگونی در کلاس «چهارم برنا» دبستان دخترانه حضرت مجتبی(ع) توسط «ابراهیمی» معلم این پایه صورت گرفت.
دانستن، یک فرآیند است نه یک نتیجه. هیچ شیوهی آموزشی واحد، برای همه دانشآموزان مناسب نیست. ممکن است ما هیچ زمان به نتیجه نهایی نرسیم ولی آنچه در مسیر آموخته میشود بسیار مهمتر از نتیجه است. با این نگرش برای شناخت هرچه بیشتر سنگها با تلفیقی از هنر و دستورزی مفاهیم این مبحث از علوم را همراه با استعدادیابی دانشآموزان همراه ساختیم که لحظات خوشی را برای آنها رقم زد.
تعداد مشاهده
(160)
نظرات
(0)