با توجه به این موضوع که فعالیت گروهی مانع خسته شدن دانشآموزان در درس شده و مشارکت و انگیزه آنها را در حل تمرین زیاد میکند. همچنین اضطراب آنها در موقع امتحان کاهش و اعتماد به نفس آنها افزایش مییابد. همینطور در روشهای تعاملی دانشآموزان روش یاد گرفتن را نیز یاد میگیرند وقتی دانشآموزان بتوانند آنچه را فراگرفته برای دیگران توضیح دهند یادگیری او بسیار بیشتر از زمانی است که از طریق گوش دادن یا خواندن اتفاق افتاده است.
به همین منظور «فتوحی» آموزگار پایه «چهارم دانا» دبستان دخترانه حضرت مجتبی(ع) از دانشآموزان خواست بدون نگاه کردن به کتاب، شعر درس فارسی را که آموزش داده شده بود به صورت حفظی در فضای مجازی ارسال کنند.
تعداد مشاهده
(333)
نظرات
(0)