دانشآموزان «کلاس اول 1» دبستان پسرانه حضرت مجتبی(ع) با کشیدن نقاشی دو نفره و تکمیل آن به مهارت لازم در این مفهوم رسیدند به طوریکه دو به دو دفترهایشان را کنار هم گذاشته و نقاشی را به صورت نیمه نیمه کشیدند.
سپس هر دو نیمه را در دو دفتر به یک شکل رنگ آمیزی کردند. و در آخر با تماشای آن به نتیجه مورد نظر دست یافتند و به این صورت «پوردشتیان» آموزگار این کلاس توانست آموزش مفهوم تقارن و دو نیمه مثل هم را به خوبی برای آنها نهادینه کند و همچنین با انجام این عمل به مفهوم دوستی، همکاری و وحدت برای رسیدن به نتیجه عالی در هر کاری دست یافتند. در این طرح دانشآموزانی که به هر دلیل در کارهای گروهی شرکت نمیکردند و تا حدودی گوشه گیر و تنها بودند دوست پیدا کرده و به شرکت در کارهای گروهی علاقه مند شدند.
تعداد مشاهده
(234)
نظرات
(0)