4 تیر 1399

تدریس علوم به روش آموزش تلفیقی برای پایه چهارم دبستان پسرانه حضرت مجتبی(ع)

مولف: مدیر سیستم   /  دسته: دبستان پسرانه حضرت مجتبی(ع)   /  رتبه دهید:

تدریس علوم به روش آموزش تلفیقی برای پایه چهارم دبستان پسرانه حضرت مجتبی(ع)

برنامه‌های آموزشی تلفیقی، محیطی پرانگیزه، پر نشاط و فعال را برای فرایند یاددهی و یادگیری فراهم می‌کند و نتایج مفید و موثر به وجود می‌آورد. در حقیقت شیوه‌های آموزشی سنتی دیگر جوابگوی نسل کنونی نیست. علاوه بر این بسترسازی برای یادگیری مادام‌العمر از کیفیت بارز و مورد تاکید سند تحول آموزش و پرورش است. واقعیت آن است که دانش‌آموزان میل دارند آن چیزی را که معلمان به آن‌ها یاد می‌دهند بیاموزند.
به همین‌منظور دانش‌آموزان کلاس «چهارم۱» دبستان پسرانه حضرت مجتبی(ع) با توجه به درس بدن ما«2» علوم با راهنمایی «کریمی» آموزگار خود ابتدا یک دانش‌آموز رسم کردند، سپس قلب این دانش‌آموز را مشخص نموده و در مورد قلب یک کودک ۱۰ ساله یک بند انشا نوشتند. این کار برای آنها خیلی جالب بود و در این تکلیف خلاقانه سه درس هنر، علوم و فارسی کار شد.
 
 
 
 
 
 
 
 

تعداد مشاهده (34)       نظرات (0)

نظرات کاربران درباره خبر "تدریس علوم به روش آموزش تلفیقی برای پایه چهارم دبستان پسرانه حضرت مجتبی(ع)"


نظرتان را بیان کنید

نام:
پست الکترونیکی:
نظر:
کد بالا را در محل مربوطه وارد نمایید
   

 
نقشه سایت