ابتدا مفهوم تقارن که دانشآموزان در سال اول آموخته بودند به آنان یادآوری شد(با کمک چند نمونه شکل) پس از آن با کمک طناب ورزشی(خط تقارن)، کتابهای دانشآموزان و استفاده از موزاییکهای کلاس (صفحه شطرنجی) قوانین تقارن در صفحه شطرنجی آموزش داده شد سپس دانشآموزان کلاس دوم خیام دبستان دخترانه حضرت مجتبی(ع) گروه بندی شده و بازی را انجام دادند.
ابتدا تقارن دو قسمتی(با کمک یک طناب)، یک نیمه را کتاب درسی و نیمه دیگر را نماینده گروه میبایست با توجه به خط تقارن و مقدار فاصله از خط تقارن (تعداد موزائیک) کامل کند پس از یادگیری کامل، تقارن چهار قسمتی (با کمک دو طناب) آموزش داده شد.
تعداد مشاهده
(444)
نظرات
(0)